.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی از وزارت اطلاعات تقدیر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در تقدیر از وزارت اطلاعات بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش شمال نیوز ، متن اطلاعيه بشرح زير است:

خبر دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هرچند به دلیل سابقهی پر افتخار و درخشان سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا له الفداء) قابل پیش بینی بود اما بی‌شک تلاشهای خالصانه و بی‌دریغ ایشان با توسل به قدرت لا یزال الهی با هدف تحقق بخشیدن به منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عزت بخشیدن به امت اسلام به ویژه مردم شریف ایران اسلامی به ثمر نشست.

بازیگران سیاسی حرفه‌ای غرب و در راس آنها آمریکای جنایتکار در طول تاریخ همواره با سلاح خیانت و تروریست سعی در متوقف کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی کشورمان داشته‌اند و تاکنون در راستای رسیدن به این هدف شوم خود از هیچ اقدام ناجوانمردانه‌ای فروگذار نبودند.

اقدام تحسین بر انگیز و قابل تقدیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشور- شهیدان شهریاری، احمدی روشن و قشقایی- بیانگر اشراف اطلاعاتی و اراده انقلابی و دشمن شکن سربازان گمنام امام زمان(عج) و استیصال و ناکامی سناریوهای شیطانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

این دستاورد بزرگ که با سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی صورت پذیرفت نشان می‌دهد که اتاق‌های فکر و مراکز طراحی و اجرای جنایات تروریستی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در جدال با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی فرجامی جز شکست و رسوایی نخواهند داشت.

وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِيراً
در آیه پنج سوره مبارکه فتح آمده است: "و خدا خواست تا همه منافقان و مشرکان را از مرد و زن به کیفر شرک و نفاق عذاب کند که آنها به خدا بد گمان بودند در صورتی که وعده خدا صدق است و روزگار بد و هلاکت ابد بر خود آنها است و خدا بر آنها خشم و لعن کرد و جهنم را که بسیار بد منزلگاهی است".

ان‌شاءالله اين حماسه بزرگ تسكيني بر قلوب داغدار خانواده‌هاي اين شهيدان بسيجي خواهد بود. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی فتح و نصر بزرگ را به محضر حضرت بقيةالله و نايب بر حقش امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) تبريك خود را نثار داشته و نابودي و سرنگوني همه جهانخواران و در رأس آمريكا و رژيم اشغالگر قدس و همه متحدان آنها را از خداوند متعال مسالت دارد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.